Uppdaterade placeringsstrategier

software-update-300x300.png

Bild från Autoverkstan

Nu är placeringsstrategierna uppdaterade, som jag annonserade förra veckan. Jag har valt att fortsätta med en strategi som använder sig av Avanza Zero, för att vara ”bakåtkompatibel”: det är flera bloggläsare som använder sig av denna fond och jag vill fortsätta ge dem service genom placeringsstrategin Onsdagsfonden OMXS30. I denna strategi kommer jag att redovisa två typer av exits: en som snävar till exiten i takt med ökande upparbetad vinst och en som inte gör det.

Den första aktiviteten enligt de uppdaterade strategierna sker nu i helgen 22-23 juli, då jag också kommer att komplettera marknadstrenderna med jämförelseindex för Onsdagsfonden PPM och Onsdagsfonden Sverige. I veckorapporten ersätts den fiktiva globalfonden jag hittills redovisat exit för med Onsdagsfonden PPM.

One thought on “Uppdaterade placeringsstrategier

  1. Ping: Uppdaterade placeringsstrategier – AKTIEFEED

Kommentera

