Hundra gånger jämnt

Ja, sedan starten i juni i år är jag nu uppe i 100 inlägg jämn! 🙂  Tiden går fort när man har roligt, och att driva bloggen är faktiskt roligare än jag tänkt mig. Dessutom ger det en skön nerv och god träning av den mentala uthålligheten att löpande publicera resultaten av de portföljer jag arbetar med.

Om jag kommit så mycket närmare min dröm att driva en fond ”på riktigt” vet jag inte, men jag kommer att fortsätta kämpa och bygga på min historik. Även om jag inte når hela vägen fram så är det ett intressant projekt, och jag har redan fått mycket värdefull återkoppling via kommentarer. Dessutom har det varit trevligt att upptäcka så många initierade blogg-kollegor som har en förmåga att sätta skeendet i perspektiv.

Kommentera

