Resultat sent omsider

Nu är fondresultaten äntligen uppdaterade till och med i fredags. Jag tänker kommentera utvecklingen månadsvis, för att undvika att fastna i dagliga ”ups and downs” som jag skrivit tidigare. Återkommer därför i morgon kväll med analyser.

Veckoslut har det i vart fall varit, så jag publicerar en graf över OMXS30 i veckodiagram, som visar att den negativa trenden fortsätter. Det säger inte med säkerhet att börsen fortsätter ned, men betyder att jag placerar för att dra nytta av kursnedgång så länge den negativa trenden består.

OMX veckodiagram

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

3 thoughts on “Resultat sent omsider

  1. Är bara inne och kollar vad du är för en filur! Verkar finnas en del läsvärt här så det blir nog till att spara adressen!

  2. Trevligt att ha dig här, välkommen åter! 🙂

    Jag är en flitig besökare på din blogg, där finns det garanterat läsvärda saker!

Kommentarer inaktiverade.